FILMEN BRJAR SNART !! XD

Heej igen xd ! 
Nu sitter vi i mitt rum, gör typ inget speciellt ;o ! hahah..
Jaah ska snart sätta på filmen .. Vi ska se en porrfilm !
NEEJ SKOJA ! Vi ska se på "Drag me to hell" .. Har hört att den e skit läskig ;S men jag gillar skräckisar satt, om det blir läskigt ere ju bara att hoppa på Wille, kan misstolkas jag vet men ni fattar hahah ! XD ..
Sa ju att vi skulle köpa godis och det gjorde vi oxå, och vi köpte en marabou (stavning) ! Och lite lösgodis  ;)
Inte så mkt faktist ! xd..
Men nu vill Wille kolla hah ! så skriver nog inge mer ikväll men skriver i morron !

Hahaahah mitt smile på bilden ser förjävligt ut satt bilden
blev såhär och Wille e bög och vill inte visa dig hahah skoja men han e en tönt ! XD<3
TARRÅ /HANNANAN ! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0