INTEBRAINTEBRA ;S !

Tjatja ! :D Sorry för dålig update ;/ Men jag har varit lite upptagen .. Orkar inte bäretta .. ;/ !
Eller okej då nu e jag fan skit snäll som bärettar !
Amen det var typ endag jag och min kompis skulle dra till planen, så typ blev vi jätte sugna på en klubba och kanske ett litet tuggumi bara, så kom vi på att vi inte hade några pengar, och vi gick lixom precis förbi en kiosk,
som då hade våra favoriter och allt..
Så jaa ni kanske redan kan gissa vad vi gjorde.. Vi snattade ..
Och så när vi precis hade gått ut så kommer han ut och bah: HÖRRNI ! JAG SÅG DETDÄR, SKA NI INTE BETALA!?
Och så började vi gå lite snabbare och lossades som om det inte var vi.. Och han bah: ni där! två blondiner kom tillbaka.. Och så typ började han springa efter oss och så blev vi tagna !! O.o INTE BRA INTE BRA ;/
Gör inte så !
Så grejen e den att vi ska på typ nån rättegång eller vad det nu heter O.O !
Aja nu ska jag ducha sen så kommer Wille och vi ska mysa och kolla på en film ;D !
//HANNANANAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0