KUK !

FITTA JAG HADE JU SKRIVIT VÄRSTA LÅNGA INLÄGGET OCH SÅ BAH FÖRSVINNER DET !! FANFANFAN... xd
Hahah sorry för jag dampar lite men jag pallar fuckno skriva om allt ! ;P ..
Sitter just nu och jobbar matte, vet e värsta nörden men måste -.- ..
Idag har jag vart i fucking skolan då, vi gjorde inge speciellt .. Fan ska man gå i skolan för ?! ..
Aja efter skolan drog jag adde och Sara till planen och lirade fotboll, sen senare kom Wille, marcus, sofie och lukas.. Vi spelade typ pricken ? :P Tror jag det hette så aah men det var fett stressigt för man sprang typ framochtillbaka och skit .. xd Sen drog jag hem jobba matte, käka och nu sitter jag vid datan och jobbar mera matte !? E man inte lite duktig .. ;o Aja tjarrå ska fortsätta nu!'
/ HANNA FUCKING SUNDSTRÖM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0