LÅNG INLÄGG OM HELGEN ! ;D

Tjatja ! vet jag har inte bloggat med det står ju i inlägget innan att jag har vart borta, och så igår kom vi hem vid halv 11 och jag var skittrött! Hah ni vill inte veta vad vi gjorde asso ;P !
ÄLSKAR DEJ WILLE MIN PILLE ! :D
Haha .. Jaah så ihelgen så gjorde vi det här: Första dagen vi kom dit så la vi våra saker tillrätta, så gick vi runt i stugan och jag fick se hur allt fungerade och sånt och hur det såg ut, sen så typ fick jag och wille vara för oss själva lite för hans farsa drog till typ grannen och de skulle typ dricka tsm :P, så jag och Wille var då själva och vi typ först kolla film sen så typ drog vi ut till bergen och så satt vi där och myste, fan va mysigt det var ! :P
Se en bild framför er ett par typ haha, som sitter i solnedgången och håller om varann, aah ! ;P ..
Sen så typ när solen gick ner vid ehm tio halv elva tiden typ så gick vi in igen ringde hans typ kompisar som bor där och de kom, haha vi hade fett kul och det hände lite greer mellan frida och kalle 2 utav hans kompisar då haha de stod mitt i allt och strulaa hahah ! XD och jaah hahah .. Sen typ på lördag så vaknade vi typ samtidigt som willepilles pappa och det var vid halv 2 haha ;S ! och så käka vi brunch, och vi åt typ potatis med korv haha alla var fett lata och pallade inte göra nått så vi tog potatisen från i förrgår då, från idag och värmde bara på det..
Och korven fick jag göra ;P!
DUKTIG MAN EE !
Haha sen på lördag kvällen var vi ju skitpigga som inte var bra haha för vi skulle upp tidigt på morronen på söndagen för att åka hem, för Wille hade typ match vid 2 tiden.. Och det tar typ 4 timmar att åka härifrån och hem -.- ! Aja så vi var uppe till typ halv 2 på lördag kvällen med samma folk asso frida, kalle, johanna, joel och julia haha !
SKÖNT FOLK ASSO ! :P
 Aja pallar inte skriva mer förfan, har typ skrivit 2 avfyrapapper nu thaha det känns som det allafall ;D ! TJARRÅ!
/HANNANANA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0