Sorryy ;$

Heej ! asso sorry för bad update ;S men jag har vart med kompisar .. Inatt sov jag hos Elin med melinda :) vi hade fett kul haha vi typ var ute till 12 med William och Pontus (pontus e melindas kille) och spela fotboll :P
Sen då vid 12 drog vi in Wille och pontus skulle oxå hem då ;).. Hos Elin så satt vi och typ dunka musik, skitkul haha för hennes föräldrar var inte hemma, najs or what ! xD Så vi somnade vid typ 5 eller nått och vaknade vid 2 av att typ Pontus ringde och bah: aah kom till Wille för vi e ensamma och skit, men vi pallade inte hahah värsta dissen! Haha älskarej ändåå! x] Men nu ska jag typ käka sen ska jag kanske träffa wille och göra nått med han hos han ;) Men bara kanske haha aja skriver mer senare !
BYEEE !
Älskling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0