Tjaa ! xd

Heh heej ! Länge sen känns de som .. Vet jag e as dålig på att blogga ;/ ! Men jag tar ju skolan och kompisar först och kille då ;P ! Så ni veet ..

Ehm idag har jag vart i skolan vi typ hade gumpa och så .. Sen efter skolan drog vi till planen, nästan som vanligt kan man säga, och där körde vi fotboll ;) !
Senare ikväll ska jag dit igen med Wille och träffa lukas, sara och willes kompis danne ! Venne vad vi gör men det bliv väll antagligen fotboll ;P
Heh och nu till en annan sak, jag vet, jag e skit öppen nu och jag vill bara bäretta en sak !
Jag har inte fått min mens på en månad och 5 dagar .. Haha jag e skit rädd ska vänta lite längre och om den inte kommer snart ska jag fan gå och köpa graviditetstest ?! Eller ere någon som kan tipsa om nån sida om tex mens ocg sånt .. ? ;$  PINSAAMT !!... xd
Aja skit samma nu ska jag draa och kolla tv och plugga lite NO !
/HANNANANAN

Kommentarer
Postat av: elin

jättefin blogg!

vad görs?:)

2010-04-15 @ 18:28:57
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Guud vad fin blogg! :)

Kram

2010-04-15 @ 21:54:18
URL: http://ealhsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0