Tjoo ! :D

Heej alla sötaa ! ;D E inte ny på blogg.se hade en blogg innan men jag sa hejdåå till den ! Hade ingen bra statistik eller nått så jag tänkte att jag kan ju starta om på nytt (; hah .. Jaa i bloggen bärettar jag om mina dagar och så kommer jag ha lite tävlingar oxå :)

Om mig:
Jag heter Hanna, är 14 år och går i skolan såklart .. Har en kille som heter William som jag haha "såklart" älskar han e såå gullig, fett töntigt det där lät men jag säger ju bara sanningen :P ! Jag bor i stockholm, har bott här sen liten med min mamma och pappa och min lillebror som heter hampus ;) Jaa har inte så mkt mer att säga .. Ni får väll kommentera om ni vill veta någe mer :P !
Haha jaa vad säger man LÄS ELLER DRAA ! :D
/Hannapyttipanna ! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0