Tjuu ! ;;P

Har fett dåliigt samvete fan ! Jag bloggade aldrig igår ;( Ber så hämst mkt om ursäkt ! Haha .. Nä men jag hade väll bara inte tid att sitta vid datan .. ;/ Jag var med Kompisar istället ..
Jepp .. Men ikväll blire festaa xd ! Jag ska typ dra till Sofie och dit kmr många hon får vara ensam hemma fett najjs ! ;D
WILLE kommer snart så ska vi dra dit senare ;) ! Innan vi drar vet jag inte riktigt vad vi ska göraa ;P ?!

Kan bäretta lite om dagen :
Först vaknade jag ju .. Drog till fucking skolan, hade typ engelska prov -.- ! Gickk väll ändå rätt braa ;P
Sen efter skolan drog jag hem, ch nu sitter jag och dunkar musiik ! Fan va soft och lyssna musik och typ blogga !
NAJJJSS !! XD
Aja tjarråå !
HA EN TREVLIG KVÄLL !


//HANNANANANA ! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0