vbdysibfcdoa

Tjatja ! Jaah rubriken säger det mesta ! Haha nä men, sorry för dålig update men man vill ju njuta av sista dagen av lovet ! xd
Idag har jag typ inte gjort så mkt var först i centrum med Sara L köpte en bh och string ;$ ! Ni kan få se sen :P
Och efter det så drog jag hem för Sara skulle på träning !
Så jag typ sola lite och så ringde jag Wille och fråga om han ville göra nått men han skulle då oxå ha nån jävla fotbollsträning haha skoja men så jag drog och kolla på den, satt nått hade jag ju att göra ! ;D
 FITTA ASSO DET E SKOLA I MORRON !! O.O Pallar värkligen inte -.- ..
Whatever snart ska jag kolla tv med min mamma ! xD CSI KOMMER 23.20 !
Men jag uppdaterar mkt i morron hoppas jag ska till skolan allafall xd

OMG EN FETT SÖT KILLE VAR TYP PÅ MSN OCH SKREV TILL MIG SÅ HÄR:
Rosos är röda violer e blå, jag e singel vad fan väntaru på !
Hahah jag dog .. Och jag bah sorry hörru, jag e inte singel ;o !

/HANNANANAAN !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0