föresten kan svara på frågorna jag fick (: !

Postat av: Jossan

Hur länge har du och din kille vart tsm ? :)
COOL DESIGN FÖRESTEN <3

SVAR:
 4 månader :) Tack <3
Postat av: rebecka

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas? 

SVAR :Har faktist aldrig hörttalas om den ;S
Postat av:

Har du och Wille haft sex ? :)

SVAR: Ja det har vi ;) 
Postat av: Sofie

Tkr du jah e snäll ?! :D <3
Haha nä men en seriös fråga då .. Öööh !?!
Vad skulle du säga om Wille fråga om ni kunde förlova er !? HAHAHAHAH XD <333

SVAR: Haha gmn den e väll seriös xd Jaa det tkr jag :P
Hahah jag skulle självklart säga jaa nä men skulle tyckt det var lite för tidigt för det! ;D
Postat av: Patetiskt att ha blogg ju ! x)

Tjatja bloggen -.- ?!
Hahahah ööh frågestund .. hahah roliga frågor du fått då ;P
juste fråga nått... Hmm XD
Vill du gifta dig med mig (a`) ? HAHA DRIVER MANNEN, MEN KUK JAG KOMMER INTE PÅ NÅTT NU JU ..
Sofie din fitta gå och sug filip vettja! :D

SVAR: HAHAH OMOGNA JÄVEL WILLE XD Klart jag vill gifta mig nuuu på engång, kom dåå ?! xd <3 

Yes det var alla inte många ... menmen ! Pusspuss ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0